• ورود به سيستمورود به سيستم 
  •  | 
  • ثبت نامثبت نام 
  •  | 
  • پورتال سهامدارانپورتال سهامداران 
  • صفحه اصلي
  • درباره ما
    • تاریخچه شرکت
    • اهداف و استراتژی شرکت
    • افتخارات و گواهینامه ها
    • هیئت مدیره
      • پرداخت حقوق
    • ساختار سازمانی
    • ماموریت و چشم انداز
    • منشور اخلاقی
    • خط مشی کیفیت
  • حوزه فعالیت
    • خودرو کار
    • خودرو سواری
    • لیزینگ عمومی
    • مستغلات اداری
  • امور پژوهشی
    • فصلنامه
      • فصلنامه شماره 1
      • فصلنامه شماره 2
      • فصلنامه شماره 3
      • فصلنامه شماره 4
      • فصلنامه شماره 5
      • فصلنامه شماره 6
      • فصلنامه شماره 7
      • فصلنامه شماره 8
      • فصلنامه شماره 9
      • فصلنامه شماره 10
      • فصلنامه شماره 11
      • فصلنامه شماره 12
      • فصلنامه شماره 13
      • فصلنامه شماره 14
      • فصلنامه شماره 15
      • فصلنامه شماره 16
    • صنعت لیزینگ
      • لیزینگ
      • انواع لیزینگ
      • انواع قراردادها
      • مزایای لیزینگ
    • کتب
    • کتابخانه
  • بورس و سهام
    • ترکیب سهامداران
    • نماد شرکت در بورس
    • صورت های مالی
    • فرم سنجش رضایت سهامداران
  • ارتباط با ما
    • آدرس به تفکیک شعبه ها

لیزینگ پس ازتحریم

لیزینگ پس ازتحریم

لیزینگ زنجیره اتصال بین تولید کننده و فروشنده با مصرف کننده و سرمایه گذار را از طریق تامین منابع مالی تکمیل می نماید بطوریکه با در نظر گرفتن بخشی از بهای کالا بعنوان تسهیلات و مابقی آن به صورت پیش پرداخت ، باعث افزایش فروش محصولات و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان می گردد. با وجود
تحریم های ظالمانه ، رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان ، شرکت های لیزینگ مجاز در سال 1393 علیرغم مشکلات عدیده تامین مالی و مالیاتی ، توانستند نقش خود را در چرخه اقتصاد و تولید ملی ایفاء نمایند که حجم تسهیلات اعطایی آن ها بالغ بر مبلغ 30 هزار میلیارد ریال و حجم فروش بالغ بر 60 هزار
میلیارد ریال بوده است و انتظار می رود در سال 1394 رشد 30 درصدی را داشته باشد.
پس از رفع تحریم ها ، پیش بینی می گردد تنوع کالاها ، خدمات ، تمایل به سرمایه گذاری های جدید در بخش های تولیدی و سایر بخش های اقتصادی کشور افزایش می یابد که این مهم رقابت و فروش را برای فروشندگان، تامین کنندگان کالا و خدمات سخت خواهد کرد و از طرفی میل به خرید مصرف کنندگان و تنوع در انتخاب
آنان افزایش خواهد یافت. لذا با افزایش جریان در حال حرکت و افزایش عرضه و تقاضا مواجه خواهیم شد و از طرفی امکان تامین مالی خارجی و فعالیت لیزینگ برون مرزی فراهم می گردد که در نهایت همه موجب رونق صنعت لیزینگ در کشور خواهد شد.
با توجه به اهمیت موضوع ، مجددا تاکید می گردد صنعت لیزینگ در ایران از پتانسل های خوبی برخوردار بوده و امکان رشد بیشتر را دارد که اگر با مساعدت نهادها و مسئولین محترم ، چالش ها و مشکلات مالیاتی و تامین مالی آنها برطرف شود می توانند نقش بسزایی را در کشور ایفاء نمایند. ادامه مطلب...

 

 

ده دليل متقاعد كننده براي استخدام درونگراها

ده دليل متقاعدكننده براي استخدام "درونگرا" ها

اكثر شركت ها تمايل دارند خوش سروزبان هايي را استخدام كنند كه توانايي رهبري خوبي از خود نشان دهند. به بيان ديگر شركت ها "برونگرا"ها را براي استخدام ترجيح مي دهند.
اما رادني اندرسون مدير عامل يك موسسه كسب وكار و كسي كه خودش را "درونگرا " مي داند، دلايلي در حمايت از مزيت استخدام " درونگرا" ها نسبت به "برونگرا"ها ارائه مي دهد ادامه مطلب...

 

 

گزارش جهاني صنعت ليزينگ

گزارش جهاني صنعت ليزينگ

گزارش ليزينگ جهاني وايت كلارك در حدود 30 سال است كه عملكرد صنعت ليزينگ را ردیابی مي¬كند. پس از بهبود بحران اقتصادي جهاني، هم اكنون صنعت ليزينگ به رشد معمولي تري رسيده است. بدليل حاشیه های كم و مزاياي مالیاتي، صنعت ليزينگ درحال نوآوري و ايجاد شيوه هاي خلاقانه براي تامين مالي تجهيزات است كه منجر به عدم تشخيص ليزينگ و ساير روش هاي تامين مالي مي گردد. ادامه مطلب...

 

 

برند شخصی و تاثیر آن بر پیشرفت و ارتقاء شغلی

برند شخصی و تاثیر آن بر پیشرفت و ارتقاء شغلی

هر فردی دارای یک برند شخصی است و سایر افراد هنگام یادآوری آن شخص در ذهن خود با تصاویر مختلفی از وی مواجه خواهند شد که برایند این تصاویر حس یا حس هایی را بر گرفته از برند شخصی فرد مورد نظر به وجود می آورد. تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که می شناسیم به وسیله توانایی ها و رفتار خود برند شخصی را شکل داده اند که با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگی های این افراد می رسیم. در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند می تواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد، در این مقاله سعی می شود چگونگی تاثیر برند شخصی و ساختن این برند بر پیشرفت و موفقیت افراد در شغلی که دارند بررسی شود. ادامه مطلب...

 

 

گزارش صنعت ليزينگ ايران در سال 1393

گزارش صنعت ليزينگ ايران در سال 1393

از ميان 27 شركت عضو كانون شركت هاي ليزينگ ايران، اطلاعات عملكرد 21 شركت ليزينگ در سال 93 در دسترس بوده است. شركت هاي ليزينگ ايران، صنعت و معدن، رايان سايپا، آريادانا، پارسيان، گسترش سرمايه¬گذاري ملي، ماشين¬آلات ايرانيان، جامع سينا، توسعه صنعت و تجارت توس، اقتصاد نوين، سپهر صادرات، ملت، اميد، بهمن، انصار، خودرو غدير، ماشين آلات و تجهيزات پاسارگاد، كارآفرين، شهر، دي و بازنشستگان مشرق زمين، اين 21 شركت را تشكيل مي¬دهند. تجزيه و تحليل آورده شده در اين گزارش بر پايه آمار عملكرد اين 21 شركت صورت گرفته است. ادامه مطلب...

 

 

استفاده ليزينگ براي شركت هاي كوچك و متوسط _SMEs در اروپا

استفاده ليزينگ براي شركت هاي كوچك و متوسط (SMEs) در اروپا

لیزینگ، نوع خاصی از تامین مالی مبتنی بر دارایی است که در آن یک شرکت لیزینگ، دارایی در دسترس خود را برای یک دوره معینی از زمان، به شخص دیگری در ازای پرداخت اقساط آن مي سپارد. ادامه مطلب...

 

 

نگرش حقوقی به لیزینگ عملیاتی

نگرش حقوقی به لیزینگ عملیاتی

لیزينگ عملیاتی در سال های اخیر موضوعی چالشی بوده است. مخالفان تجویز این روش، دغدغه های فقهی و حقوقی را اساس مخالفت خود می دانند. از این روی پژوهنده بر آن شد تا لیزینگ عملیاتی را بر مبنای فقهی و حقوقی مورد ارزیابی قرار داده تا انطباق یا عدم انطباق آن بر این مبانی هویدا شود. جمع آوری اطلاعات در این مقاله به شیوه انجام تحقیقات کتابخانه ای صورت گرفته و روش تحقیق نیز؛ پژوهشی، تحلیلی، توصیفی را شامل می شود. درکوششی که صورت گرفت و پس از تطابق آن چه كه به عنوان لیزینگ عملیاتی مورد مطالبه بوده، با الزامات حقوقی جاری کشور در مورد اصول عمومی حاکم بر قراردادها و همین طور عقد اجاره به عنوان عقدی معین، مشاهده شد که لیزینگ اجاره عملیاتی در واقع ساده ترین شکل عقد اجاره را در بر می گیرد و لذا هیچ گونه مغایرت با حقوق ایران که خود مستند به مبانی فقهی است نداشته و خواسته لیزینگی ها در استفاده از آن امری معقول و قابل دفاع می باشد. ادامه مطلب...

 

 

ليزينگ هواپيما

ليزينگ هواپيما

سال هاي آتي را مي توان دوره اي حياتي براي ليزينگ هواپيما در جهان دانست و مسلما اين اهميت براي صنعت هوايي ايران بيشتر نيز خواهد بود. سرمايه گذاران جديدي تمايل ورود به اين بازار را دارند. بازيگران اصلي صنعت هوايي شامل توليدكنندگان، خطوط هوايي، بانك ها و شركت هاي ليزينگ هستند. آن ها در پي جذب سرمايه گذار بوده و البته مي بايست به توسعه محصولات جديد مالي نيز بينديشند. ادامه مطلب...

 

 
صفحه اصلي  |  درباره ما  |  فضاي شخصي شما  |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات  |  اخبار  |  خبر نامه  |  افتخارات و گواهینامه ها  |  ارتباط با ما  |  نقشه سایت

©  کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت لیزینگ صنعت و معدن است.

  • چاپ
  • ذخيره پيوند
  • Rss